Dj Mighty Mi


Today we want to highlight Dj Mighty Mi. Great dj and also great producer. Here is a mix of his we came across, enjoy.
Dj Mighty Mi Live @ Surrender Mix For Geronimo by TheMixTools
Track List:
1. Champion Hope (Mighty Mi Bootleg) – Etienne De Crecy Vs. Fatboy Slim
2. Add S.U.V (D’azoo At Night Master Remix) – Armand Van Helded Feat Pharell
3. Weakness 4 Warp (Bass Kleph Remix) – Bloody Beatroots
4. Gare Du Nord Steppin Up (Mighty Mi Bootleg) – Carte Blanche Vs. M.I.A
5. Somebody To Love Me (Congo Rock Remix) – Mark Ronson
6. Say Say Say (Waiting 4 u Remix) – Hi Tak
7. Me Likey Animial Rights (Erick Decks Private Mash Up) – Deadmau5 & Woldgang Gartner & erick Decks & Seany B
8. Din Da Da Remix – Solid Groove & Sinden & Ying Yang Twins
9. I Like Mary Go Wild (Mighty Mi Bootleg) – Nicky Romero Vs. Richard Vission
10. Kanye’s Chicago Disco (Mighty Mi Bootleg) – Kanye West Vs. Tocadisco Vs. Mike 303
11. Bang Bang (Nicola Fasano & Steve Forest Remix) – Tommy v & Mr. Vee
12. Take Over Control (Barletta Remix) – AfroJack
13. Hello – Martin Solveig feat Dragonette
14. Rapture (Avicii New Generation Remix) – Nadia ali

No comments:

Post a Comment